تبریک سردار کارگر به حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 26
نویسنده : علی

 

 سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی انتصاب حجت‌اسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم را به سمت نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز به ایشان تبریک و تهنیت گفت.
در این پیام آمده است: به یقین، تلاش‌ها،زحمات و مجاهدت‌های خالصانه  شما برادر بزرگوار و عزیز در دوران تصدی ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در نزد پروردگار متعال سراسر اجر و ثواب خواهد بود.
توفیق روزافزون و عزت و سربلندی جنابعالی  و همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در تداوم راه نورانی شهیدان  گرانقدر و حضرت امام خمینی (ره) و تحقق آرمان‌های  ولایی انقلاب اسلامی در ظل توجهات خاصه حضرت بقیه‌الله الاعظم، امام زمان (عج) و تحت رهبری  حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز از درگاه خداوند سبحان و حکیم خواستارم. امید است همواره مشمول عنایات و الطاف حضرت حق قرار گیرید.
 




:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: